Donnerstag, 30. Oktober 2014

one believe - two believers, think to know it.

one believe (number one, to be to,think to know it) - two believers think to know it

the, The think, they believe on nothing,
is for me also a believer,
because he believes, at nothing believe,
So a believer, nonbeliever.   :D ))
of "Me" Patent.... :D ))

 "... But this believes to know something, what he does not know, but I, I do not know anything,
do not need to know.
I seem but at least
  a little while to be wiser than this,
because I,
I do not know
also do not think ... "
- "Sokrates"




 Der der an nichts glaubt,
ist für mich auch ein gläubiger
weil er glaubt, an nichts zu glauben,
also ein gläubiger, ungläubiger.
von "mir"

„...dieser glaubt doch, etwas zu wissen, was er nicht weiß, ich aber, der ich nichts weiß,
glaube auch nicht zu wissen.
Ich scheine doch wenigstens
 um ein Kleines weiser zu sein als dieser,
weil ich,
was ich nicht weiß,
auch nicht zu wissen glaube...“

- "Sokrates"  ääääää....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen