Montag, 12. September 2016

frankfurt !!! the text I did not write !!!

 22 Min
He does not my experience !!!
and is really confused !!!
I miss a 2nd post !!!
I was at 2 days to 2 different places ....
the front ree 1st place and 2nd place !!! 2nd day I think ...
I forgot to lock out
from google  ....
but was 15 minutes later
after I was out !!!
I hoped nothing happens !!! fuck (angry)
I hope it was not dirty more texts !!!
Please check !!! unmir notified .... only a best !!!
or recommend !!!
many thanks ...

http://schadenbegrezung.blogspot.de/2015/07/im-in-internet-cafe-in-frankfurt.html




frankfurt !!!
den text habe ich nicht geschrieben !!! er entspricht nicht meinen erlebnissen !!!
und ist echt wirr !!!
mir fehlt auch ein 2. post !!!
ich war an 2 tagen an 2 verschiedenen plätzen ....
die vordere reie 1. platz und dann 2. platz !!! 

2. tag glaube ich ... habe ich vergessen
 google aus zu locken ....
war aber 15 minuten später auf
nach dem ich raus war !!!
ich hoffte es passiert nichts !!! fuck (ärgerlich)
ich hoffe es wurden nicht mehr texte versaut !!!
überprüfen bitte !!! unmir mitteilen .... 

nur einer am besten !!!
oder weitersagen !!!
vielen dank ...



http://schadenbegrezung.blogspot.de/2015/07/im-in-internet-cafe-in-frankfurt.html

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen