Montag, 17. April 2017

Cara is really a delicacy, sweetmeat


I am OK !!! 11. April um 06:51
(((Cara is really a delicacy, sweetmeat for berliner (west), hard bones, everyone would like the psychologically Tranchieren http://x2t.com/carving !!! ....... here !!! Not anymore, because not their type ...... we liked by everyone !!! But Tranchieren is always important to us !!! ..... And then let she stand ..and go away.. often ..... we like ... is only fun <3 Ossis hate Our fun ... They do not understand us .... and have no desire to learn it !!! Which is our fun !!! more is it not !!! ... Why ??? Because they are enemies ?? Say they never do it !!! We notice it .... when it's too late !!!
Demarcated .... state finances it (in violence of ossis ???) .... supported by the media (in violence of ossis ???) !!! My finding

Only write on FB I can here or grzimek telephone busch drum art
Because I get the right filing here ... from our sudden (friends?)
.
I was already in frankfut a m
But ossis would have me back!
In order to rob the state treasury through me
The only recognizable reason !!!
Because one demarcates me
E.g. Any wessi with which I could do something
E.g. work ....
Relieve the state
With ossis for me not possible!
Because I have a clear view
Even if I am in this concentration camp
They do not like it !!!
Only machine is required
I can machine ... but I'm too fast
As well as mentally almost always ... too fast ... for the hollow bulbs
In west berlin no problem for me something to find !!!
Why ???
To read in my texts !!!
Everything is true
.

Many east berliner are really disgusting (we for them also) ..... the berliner .... as always .... from the city Obscured .... but there were too many ..... organized And at important places for a long time sitting, before the wall opening, Spying my finding ..... for me a hidden invasion ....
berliner Like me, were with with intention,
Busy by ossis so they do not notice it !!! And disappeared when it was too late !!! Or bury us and work with our money .... continue
.
I had to
According to plan
Be dead long time ..... But I have no desire... and they did not have a plan for that ..... you did it already
And here hang quite a lot of like me .... no desire ..... Often alone ... my feeling
I hope the internet is real
And does not hold us until we are slaughtered
Think many people here
As delimited as I am
)))
.
only to good friends .... And who wants to know it
Yesterday I saw with the one who attacked me,
Which he is overlooked of round like pustules ... many red spots, he had legs and arms free ..... I asked myself:
"Are the mice bite ???" he can not look at me also in the eyes! Because yesterday .... buuuu
His room is always locked!
He makes himself clean
very clean
And not yet grind the chamber hunter into it
The flat is full with mice gift boxes
Not with him
Always has food standing open
The nurse has probably been unauthorized
To enter the room
if it was like that
Which he has beaten
some one is better look after her
After all the nurses who have worked here
She can not admit it .... my feeling
Always because of the red-haired, she is the boss
does not say ... hidden
For us wessis,
And to the outside
Has 2 cars available
Also for the health insurance funds? ... my feeling
Or silent business partner,

--------------

nur zu guten freunde .................... und wer es wissen will
gestern habe ich gesehen bei dem der mich angegriffen hat,
das er überseht ist von runden wie pusteln ... viele rote stellen, er hatte beine und arme frei ..... ich habe mich gefragt:
"sind das mäuse bisse ???" er kann mir außerdem nicht in die augen schauen !!! wegen gestern .... buuuu
sein zimmer ist immer abgeschloßen !!!
er macht selber sauber
sehr sauber
und last noch nicht mahl den kammerjäger hinein
die WG steht voll mit mäuse gift boxen
bei ihm nicht
hat immer essen offen stehen
die schwester hat wohl unerlaubt
sein zimmer betreten
wenn es so war
das er sie geschlagen hat
man sollte nach ihr sehen
nach allen krankenschwestern die hier gearbeitet haben
sie darf es nicht zugeben .... mein gefühl
immer wegen der rothaarigen, sie ist der boss
sagt es nicht ... versteckt
für uns wessis,
und nach außen
hat 2 autos zu verfügung
auch für die krankenkassengelder ??? ... mein gefühl
oder stiller geschäftspartner,
 
 
 
 etzt wird es plötzlich kälter nach konzentrationsende im gesicht ... massiv .... waffentest ende für die stunde !!! bin ok !! kein problem !!! ... der wahnsin ist bei meinen peinikern im blut ...und breitet sich aus .... mein befund !!! bis der nächste kommt .... uninvormiert über seine selbstmörderisch absicht mich zu töten .... ganz einfach unmöglich, aber das kapiert hier keiner ... was nun ??? ich bin ratloß ohne schaden an anderen etwas dagegen zu unternehmen, weil es nicht mein recht ist, nur weren darf ich mich immer ......... und helfen was hier schon verboten ist, wie früher im osten, für wessis früher ein muß .... heute eine gefahr für sein leben .... wie ich spüre jeden tag hir in meinem #KZ !!!
 
  jetzt öffendlich gemacht !!! 11. April um 09:30
 
 mein spezieller freund im befehls tohn zu unserer farbigen schwester: komm her und setz hier hin .... beim essen .... herrisch auftretend .... !!! ..... ich glaube ich spinne !!! rotharige eingetroffen !!!
 
  mahl sehen wie der reißwolf so arbeitet und schmeist eine maus rein !!! ..... oder was soll das hier werden ??? ich schlage doch keine krüppel auch gestig gemeint !!! .... am besten keinen .... wozu auch .... es gibt recht und gesetz !!! wenn nicht passiert schlägt das gesetz denen in die fresse die es pflegen müssen + denen die hier versuche veranstalen und finanzieren bevor der mob zuschlägt um das zu beänden !!! dann leben wir in einer arnachie !!! zur zeit sind nur noch 4 (pflegekräfte) hier !!! für 14 schichten die andere über 10 die hier waren haben keine lust mehr ... auf beide !!! .... ich glaube er will nur sie .... die rotharige ... er kämpft darum !!!! mal sehen wie das endet !!! vieleich sollte man die beiden in ein zimmer legen in der psychatrie .... wenn die hier fertig sind mit ihren schauspiel !!! wir haben hier alle unseren spaas .... auch weltweit .... gruß an die firmenleitung !!! echte libe kann bäume versetzen ...... bäume sint aus holz ist mir just eingefallen !!! ahaa wie hlzpföcke ..... später !!!
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen